Hemma

Hej godingar!
Jag har varit allt för upptagen för att uppdatera er. Men för att göra en lång historia kort. Flygresan hem gick bra och jag möttes av pappa, lillebror, Kristoffer och Linn på flygplatsen så det blev många tårar och kramar. Efter 2 timmar bil blev det julfika på päronstigen innan morbror och kusin kom för att fira jul. Under torsdagen gjorde jag ett besök hos Lotta för att få i ordning på mitt hår. Lyckades bra och efter de blev det ett besök hos lilla farmor. Spenderade hela torsdagen hemma då jag ville umgås med familjen. På Fredagsmorgon fick jag finbesök av nicolina för frukost innan hon skulle jobba och senare på eftermiddagen kom Sara och Emelie. Så fick äntligen se mina saknade flickor. Firade nyår på lördagen hemma med familjen, morbror Tobbe, kusin , Rebecca och Johan. Det bjöds som sagt på 3 rätters, drinkar och skumpa under hela kvällen vilket gjorde att jag sov till halv 3 på söndageb då pappa väckte mig (jetlagen sitter i). Gick upp och åt frukost, kollade på en film och åt en pizza och gick och la mig. Det var min söndag. Och nu är klockan 07.15 och jag ska strax hoppa upp ur sängen för snart ska jag och pappa köra lilleman till Landvetter då han ska flyga tillbaka till Luleå, fick iallafall 6 dagar med honom men jag gillar det inte..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0