torsdag


Hej äntligen krypit ner i sängen, haft en fullspäckad dag med körningar, tvätt, byta lakan, ännu mer tvätt, laga mat, hämta, och städa köket bland annat, har irrat runt som en galen höna idag. Efter jag slutat jobba vid halv 8 så begav jag och Sara oss till downtown för att träffa Josefine en Dansk tjej och efter ett tag kom även Simone en tjej från Tyskland satt där till halv 11 och babblade och sen såg jag att A körde förbi i stan och stylade med sin bil så han plockade upp oss och körde hem oss så då slapp vi den promenaden hem.

I morgon är det fredag och klockan ringer kl 6.45 ska då köra ner min värdpappa till tågstationen och sen hem börja med tvätten och sen köra C till tenniscamp och sen ska jag i stort sett bara tvätta färdigt och hämta henne vid 12 och fixa lite smått här hemma sen åker jag och Sara till Boston över helgen, attans så bra ska bli skönt att komma iväg blir som en liten mini semester.

De var alles, dags att sova godnatt Amerika och Godmorgon Sverige!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Myshelg :)<3

2011-09-02 @ 08:15:58
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0