Torsdag kväll!


Herregud, jag dör så kallt 12 grader ute TOLV! Vad händer här liksom var 28 grader i går och 21 i morse när jag var ute och gick och sen på eftermiddagen började det att regna och nu är det skit kallt. Ska man behöva ta fram vinterjackan nu är det stora frågan..

Blev iallafall en runda till Starbucks för att träffa Johanna så här på kvällskvisten och innan hon hämta upp mig fick jag ett sms med texten, klä på dig väl, tro fan solen slockna nyss. Haha, vilket hon ioförsig hade jävligt rätt i. Men något bra med detta är väl att jag får åka och köpa höstkläder? måste vara så. Mys med stickade koftor och boots och allt vad det innebär. Toppen! Tänkte ta och runda av här och säga godnatt. För i morgon är det fredag och heeeeeeelg och jag är ledig fan vilken bra combo. Sen ska mami och papi ner till Ystad i helgen så ska få skypa med morbror tobbe och min lilla Natti vilken är helt underbart♥.

Min skönhetssömn väntar, både täcke och filt som gäller inatt puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0