Torsdag


Heej mina vänner!

Torsdagen har varit bra. Körde som sagt min värdpappa i morse kl 07.00 fy vad trött jag var, fattar inte varför men kände mig som en zombi. Var hemma halv 8 och gick och la mig ingen tills klockan ringde vid 9. Gick upp och satt på en maskin tvätt och såg till att C var uppe. Klockan tio var vi redo och klara för att köra ner till tågstationen för att hinna med tåget kl 10.22. Var inne i New York runt 11.25 och fick med C på att gå från 33 street till 51 street istället för att ta taxi. Kom till stället där vi trodde vi skulle till men sen sa min värdmamma något helt annat så då blev det snabba puckar gick åt ett håll men isåg då att vi gick åt fel håll så fick gå tillbaka och springa sista biten, men hittade gjorde vi och vi kom fram några minuter senare men det var ingen fara. Medans hon var inne hos tandläkaren passade jag på att kolla igenom några tidingar. 30 minuter senare var hon klar så vi haffade en taxi och åkte tillbaka till Pennstation kollade när tåget skulle gå 01.05 PM och jag kollar på min klocka 01.03 PM. Vi hinner tänkte jag så tog löpet till track 13 och hann precis med tåget vilket var en stor lättnad. Väl framme i Newark fick vi vänta i 40 minuter på tåget så handlade lite mat till C innan vi hoppade på tåget till Westfield. Var framme i Westfield runt 2.40 så blev en runda till CVS för lite små grejer som C behövde och innan vi rullade hem blev de även ett stopp på Victoria Secret för att C skulle kolla på en bh och det slutade med att både hon och jag kom ut med varsin kasse, ops! När vi sedan skulle köra vidare igen vräckte regnet ner så såg ut som dränkta katter när vi kom till bilen, ett stopp på stop and shop hann vi också med innan bilen rullade hem. Så vi hade en mysig dag i NYC och Westfield.

Sara kom förbi en snabbis med hennes väska som jag ska får låna över helgen, tackar för de. Så ska packa och fixa nu i kväll som sagt klockan ringer 04.30 i morgon gud vad jag längtar, eller inte.

Har precis ätit middag, turkey meatbolls med pasta och vitlöksbröd mumma. Men sitter nu här och har skit ont i magen rent ut sagt men måste iallafall ta och städa köket och nu om ca 45 minuter ska jag hämta min värdmamma på tågstationen och sen kommer Johanna och hämta upp mig för att vi ska inhandla lite gotte tills i morgon. Måste ju underhålla sig med något när Ca 10 timmar buss väntar, avis någon?

Ska ta och runda av här för det är dags att fixa i köket innan jag ska kila igen, Puss på er!


With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

tidig morgon :-) ha en riktig bra resa om vi inte hörs innan KRAM

2011-09-30 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0