Torsdag



Hej på er!

När jag väl planerar att sova ut utan att bli väckt så verkade aldrig gå, idag vaknade jag av att något pep så in i, trodde först att de var brandlarmet men insåg sen att det var C's väckaklocka som ringde kl 06.00 ocn vägrade att stängas av. Så jag fick gå upp och stänga av det. Gick sedan och la mig igen för att försöka att somna om, lyckades och 23 minuter senare ringde det där jävla larmet igen denna gången vet jag dock va det va så gick raka vägen in i henes rum och stängde av det. Sen lyckades jag somna om tills 9 iallafall. Drack mitt morgonkaffe och åt frukost och funderade på vad jag skulle göra nu under dagen då alla jobbar. Så fick bli en promenad till downtown inhandlade lite små grejer och gick sedan hem igen och tog bilen till Garwood för att köpa yoghurt för den var helt slut och kom precis hem nu men när jag körde in på garageinfarten så är garargedörren öppen och det stor en stor blå skåpbil inne på vårt. Fan tänkte jag nu är det någon som ska göra inbrott så får typ panik, men parkera bilen och kliver ur och sen kommer de fram en stor kille med jobbar byxor och presentera sig. Det var tydligen han som skulle ha dykt upp i Tisdag och onsdags och fixat lite utomhus på huset och i mitt, A's och H's rum men kom aldrig så han kom idag. Lagom lättad men ändå fundersam vem fan går in i ens garage bara så när någon inte är hemma?! Men han behövde inte gå in och fixa i huset idag utan det skulle han ta i morgon. Så bra da, då är jag iallafall förberedd på att någon ska komma i morgon.

Sitter nu men en kaffe i handen och kollar i J.Crews's nya kartalog som kom på posten i dag så får se om det finns lite roliga höstnyheter. Annars sitter jag och väntar till klockan ska slå tre så att UPS kan komma med mina skor, de borde verkligen komma vid detta laget.


Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0