Torsdag

Sitter med mitt morgon kaffe nu efter en morgonpromenad och prata med min älskade vän cissi, fy vad saknaden är stor. Skönt med torsdag, snart helg! Ska sova ut rejält och har planer på att träffa Jessica på lördag och sen kanske det blir sixflags på söndag. Men det återstår att se.

Idag har C skola och tennis till 4.45, jag ska ta hand om tvätten nu innan och skypa med cissi och lillebror och laga mat innan jag ska hämta henne. Sen senare ikväll blir det starbucks för en kaffe med Johanna för första gången denna veckan.

Fick en fråga från Susanne som jag tänkte svara på,

Hej vännen!
Alltid lika roligt att läsa din och Saras blogg.
Tänker du plugga något i höst?
/kram

Hej, Susanne! Kul att höra :). Skrev om detta i något inlägg tidigare, och som de ser ut just nu så vill jag jobba. Har inga direkta planer på att plugga just nu och vet inte ens vad jag vill plugga till så känner att jag vill jobba istället tills jag kommit på de. Och sen jobbade jag på Parfymeri 1 innan jag åkte som är en kosmetik affär där de säljer, hudvård, smink, parfymer och sådana grejer så tänkte höra med dom om de behöver lite extra hjälp, så kanske man kan få några timmar där om de behöver tills man hittat något annat. Men som sagt inget är bestämt så vi får se. :) hoppas allt är bra med dig! Kram

Oj vad tiden springer iväg, nu pep det uppifrån och tvätten är klar så ska fixa med det lite snabbt sen ska jag skypa med älskade bror, han skrev på chatten att han skulle bara steka två ägg sen kunde vi snacka ;) haha älskade du! var allt för längesen vi pratade nu!

xoxo Jenny

Kommentarer
Postat av: cissi

Miss you, var skönt att få prata med dig igen!

2011-09-16 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0