Torsdag


hoj hoj vad veckan springer iväg, vanlig jobbardag för min del, hann även med en skype med bästa Emma. Efter några försök utan ljud då hon bara hör mig så har det inte blivit mycket prat så vi gjorde ett tappert försök idag och efter tio minuter så fick hon till det och vi kunde föra en konversation. Äntligen! Man får sån energi av att prata med alla kära där hemma. Efter att jag slutat tog jag och Sara och hoppade i träningskläderna och tog oss en tur och retur promenad till Garwood och tillbaka inte illa pinkat. Skönt att få röra lite på sig var ett tag sen. Ska snart hoppa in i en varm dusch innan sängen kallar. Fredag imorgon, efterlängtat! Som det ser ut just nu så blir det jobb på lördag annars inte mycket inplanerat denna helg.

Take Care!

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0