Tisdag



Varit en av världens tråkigaste dagar idag, regnet har bara öst ner och de verkar aldrig sluta. C börjar skolan i morgon så var en liten mjukstart för henne i dag. Och som vanligt så har jag tvättat 5 maskiner tvätt och lagat mat men de borde ni ju ha kunnat listat ut vid detta laget. Annars nu i kväll trotsade jag regnet och tog en promenad till down town för att möta upp Josefine och Sara, kan vara det dummaste beslutet någonsin. Inte att träffa tjejerna utan att gå ner, hela gatorna är översvämnade på vissa ställen och trottoarerna och också nerdränkta lite här och var så såg ut som att jag hade simmat ner till Starbucks men icke. Blev en trevligt stund där nere innan Sara snällt körde hem mig. Så har precis tagit en varm dusch och borstat tänderna och ska nu ta och sova, skolan börjar i morgon så klockan ringer kl 6.30 hujedamig!

Xx Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, jag erbjöd skjuts till starbucks så du sluppit leka dränkt kissekatt men icke!

2011-09-07 @ 17:31:55
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Linda

Har följt dig ett tag nu på bloggen, men jag undrar bara hur många som bor i ditt hus med tanke på att du verkar tvätta hela dagarna? verkar lite enformigt.

2011-09-07 @ 17:55:15
Postat av: Jenny

Ja du jag har två värdbarn och sen har de en storebror och sen mina värdföräldrar så blir en del, blir 3-4 maskiner om dan.

2011-09-07 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0