Tisdag kväll!


Har precis slutat jobba. På vägen hem från pianolektionen spelade dem sönder Justin Beiber på radion vilket C var total lyrisk av. Förstår inte redigt vad som är grejen med honom, alla tonårstjejer älskar han. Det enda de spelar på radion är hans låtar och jag går nuts då jag typ alltid sitter i bilen. När vi kom hem så gick vi ut i trädgården och skrämde iväg rådjur. Låter nog mer illa än vad det va, grejen är den att dom äter upp min värdpappas växter i trädgården och det gillar han inte. Och när jag vaknade i morse stod det 6 rådjur i trädgården och de har stått där istort sett hela dan. Sen när jag väntade på C i Morristown så var det två rådjur och nu när vi kom hem stod det fem i trädgården, känns som att de har förföljt mig hela dan.

Sitter iallafall och njuter av en kopp kaffe nu och lyssnar på musik och ska snart ta och hoppa in i duschen. Förövrigt har jag inte mycket att tillägga mer än att min laddare till min macbook pro har slutat att fungera skit bra, tur är det att C precis köpte en lika dan så kan sno, låna den under dagen när hon inte är hemma. Perfekt!



With Love J

Kommentarer
Postat av: Emma

har inte läst på några dagar....hade lite o ta ikapp...härligt o läsa om allt...:))



berg.o-dal-banan....vill jag bara ååååka...!!!! shit va härlig/obehagligt det måste varit...:))



skrattade gott åt rådjuren som förföljde dej....kom du ihåg djuren ( eller först o främst) KATTEN som förföljde oss när vi hade mys dag/kväll i växjö ....hahahha.....skrattade så jag kissade på mej typ...



Det gör vi om....men denna gången tar vi pizzan....som vi satt o suktade efter dom som åt det vid bordet bredvid...:))))



här är superhöst idag....TOK-grått o regnigt o blåsigt....riktigt ruggigt....vill bara hem o krypa ner i sängen o läsa...!!! men men....får väl ta o fortsätta jobba lite till först =//



ha de superbäst gummsi...!!!!



love you ♥



puss & kram

2011-09-21 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0