Tisdag



Godmorgon folket

Jag har precis kommit hem från att ha släppt av C vid skolan. Och sitter nu med en kopp kaffe, känner mig allmänt seg och hängig och näsan rinner så är inte på topp. Känner inte alls för att bli sjuk just nu...
Fick ett tips av Jessica och det var att ha i Coffee-mate med smaken French Vanilla i kaffet. Blir som en vaniljlatte typ, hur gott som helst. Vet dock inte om de finns i Sverige men gör det de så pröva det är ljuvligt gott.

Annars i dag, just nu är städpersonalen här och gör det fint, jag väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan börja med nästa maskin vilket är lakanen. Sen nu på förmiddagen ska även någon kille komma och fixa ute i trädgården och sätta upp lister i mitt, A och H's rum. Sen ska jag laga fajitas och köra och hämta C från skolan och åka direkt till Piano lektionen så är väl hemma vid 8 skulle jag tro.

Föresten är det någon som vet hur man får in "sitt eget filmklipp" i bloggen på blogg.se? Så hade jag varit tacksam för hjälp :)

Det var nog allt, och sen hoppas jag på att mina Jeffrey Campbell skor kommer i dag med. Vill ha dom nu!!

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0