Tisdag

Tog en härlig och lång morgonpromenad i morse medans städpersonalen var här. Om man ska gå så måste man gå på morgonen eller sent på kvällen annars är det alldeles för varmt, i dag har vi haft sol sol sol och 28 grader stod termometern på. Kom precis hem, har varit och hämtat C från skolan och håller nu på att laga mat, revben med ris och majs blir det till middag. Annars är jag allmänt less och nere idag så orkar inte skriva så mycket....

Tänkte iallafall svara på Sandras fråga igen: På tal om hemresa till Sverige,vad har du för planer där då? plugg? jobb?

När jag kommer hem så känner jag för att jobba, har inga planer på att plugga ännu, vet inte redigt vad jag vill plugga så för mig blir det jobb som gäller, just nu iallfall. Får se om jag söker lite här ifrån innan man kommer hem annars så får jag ta det när jag kommer hem. Jobbade annars på Parfymeri 1 innan jag åkte så tänkte höra om de kanske behöver lite extra hjälp, så kanske man kan få några tider där medans man söker annat men det är inget som är bestämt så vi får se lite.

Tycker även att det är jättekul att du ställer frågor Sandra, och ni andra är även välkommna att göra de. Blir lite roligare att skriva då om man har något man kan ta upp/svara på utöver att jag skriver om min vardag :).

Ikväll är det tänkt att Sara ska komma hit, hon är inte heller den gladaste idag så känns skönt att man kan utbyta sina tankar, och speciellt på svenska, man behöver de och i dag är en sån dag!

Xx

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-09-14 @ 01:44:09
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: sandra

Nu kommer ytterligare en fråga från mig. Lagar du midddag till hela familjen? är det inte svårt att komma på eller kommer värdmamman med idéer? Ha det bra, kul att läsa din blogg!

2011-09-14 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0