söndag

Hej alla kära!

Har som sagt jobbat hela helgen, även idag. Igår kväll när Sara hade anlänt så gick vi ner till downtown för glass och för att snacka av oss lite, gick och strosade och hade det allmänt trevligt. Dock var båda extremt trötta så vi gick hem till mig runt 9 och satt och pratade till halv 12 då Sara rullade hem och jag kröp ner i sängen och kollade på Smala Sussie haha herre vilken sjuk film, man får sig några goa skratt. Kolla på den om ni inte sett den. Idag var det tänkt att jag skulle sova ut men vaknade kl halv 8 och lyckades sova till halv 9 innan jag gick upp och gjorde en kaffe, skypade med Malin och skrev lite med Papi. Fick ett ryck och beställde yttligare ett par skor från Jeffery Campbell, lycka! Så väntar nu bara på att de ska anlända. Åt sen en sen frukost med Sara på manhattan bagels nere i downtown, växlade in alla mina mynt och till min förvåning var hela 60 dollar. Åkte till Ulta för att handla nya rengöringsprodukter till ansiktet innan jag åkte hem igen för att jobba.

Har fått brev idag om att de antagit min flyginformation och får reda på datum och annat fyra veckor innan man åker. Har även räcknat ut att de är 46 dagar till mami och papi kommer och hälsa på, och 27 dagar till Jeanette och Ronnies bebis är beräknad♥. Och om 20 dagar blir det en tripp till Canada och Niagaria fallen med Johanna. De var lite om vad som händer som är värt att lägga på minnet. Annars så har min ipod fått damp och vägra funka går inte att stänga av den så är något fel med touchen, så har bestämt mig för att köpa en ny helt enkelt.

Och en påmindelse till er som läser, ni är extremt dåliga på att kommentera förutom, (mamma, pappa, Emma och Sara så stor kredits till er) och det är så himla tråkigt att skriva när ingen kommentera. Så vill ni att jag ska fortsätta skriva är de nog dags att ni blir bättre på att kommentera. Jag lägger ner tid på att skriva för att ni vill veta hur jag ha det här så tycker jag att ni kan skriva en liten kommentar, det är väl fair?!
Vet att det kanske inte är så kul eftersom att min vardag ser väldigt enformig ut och inläggen blir i stort sett likadana men hojta gärna till om det är något ni vill att jag ska skriva om..

tänkte avrunda här nu, ska nämligen ta och ha lite hemma spa med ansiktsmask och lite så. Lyx lyx!

Och dessa underbara kommer snart att bli mina!

Xx


Kommentarer
Postat av: Sara

Sa jävla snygga!

2011-09-12 @ 05:11:39
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Papi

du får börja kika på EXTRA resväskor :-) tror det behövs .... eller kanske ta båten / KRAM KRAM

2011-09-12 @ 11:55:38
Postat av: Jonna

FORTSÄTT JENNY! När man inte längre ser dig gå förbi på gatan får man iallafall läsa vad du gör ! Hoppas att allt går bra där borta! Kram

2011-09-12 @ 15:02:58
URL: http://jontanbrandt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Undrar lite om du längtar till sverige nu när du varit där ett tag, undrar också vad man tjänar som aupair? verkar vara ganska kul.

2011-09-12 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0