Söndag!



Som jag skrev i går det blev en skön sovmorgon för min del idag, slöade i sängen tills 12 då Johanna nämde att det var höstfestival här i Westfield. Vad har jag nu missat tänkte jag så fixade till mig lite snabbt och begav mig ner till downtown för att checka in det hela. Mötte upp Johanna och hennes kompis från Tyskland och sen kom även Line med. Det var mysigt, mycket folk, matstånd, folk som sålde grejer och hoppborgar och någon karusell. Det var redigt trevligt. Blev frozen yoghurt och sen när vi sagt hejdå till Johanna med vän så gick jag och Line till Starbucks tog oss en kaffe och pratade i någon timme och sen bestämde vi oss för att äta middag så vi gick till en Mexicansk grill. Proppmätt ligger jag nu hemma och ska hoppa i ett varmt skumbad och ha lite hemma spa och sen ska jag beta av några beckfilmer.

Idag är en sådan dag då jag har 1000 tankar i huvudet och vet varken in eller ut, jag saknar Sverige, mina fina vänner och min älskade familj. Säger det kanske inte tillräckligt ofta men ni som är mina vänner ni vet vilka ni är, ni är det finaste man kan ha och finns alltid där för mig, ni finns alltid med mig vart jag än går och jag älskar er obeskrivligt.

Sen har jag dom som står mig närmst min egna fina familj, jag har utan tvekan den finaste mamman, underbaraste pappan och den bästa lillebror man kan önska sig. Dem finns alltid när jag behöver dom, stöttar mig i allt jag gör eller vilka bestlut jag tar. Jag är så oerhört tacksam och sen jag kom hit har vår relation bara växt och blivit större. Som min fina pappa sa när vi inte är med varandra så blir vår relation starkare och det är så rätt och det är gulvärt. Utan dom är jag inget. Jag älskar er över allt annat och i dag hade jag inte velat något annat än att ha en hemma kväll hemma på päronstigen med mammas goda mat och en film i soffan med hela familjen ni är så saknade. Ibland känner man sig så ensam här även fast man inte är det, man har fina vänner och en värdfamilj men det är inte samma sak. Och idag är en sån dag då jag känner mig helt ensam. Jag räcknar dagarna tills mina fina föräldrar kommer igen, om 32 dagar ses vi♥ LYCKA!


With Love yours J

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så grym! Du har snart klarat ett helt år! Så jäkla coolt! :) bra gjort vännen!! :)

2011-09-26 @ 00:49:40
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Papi

Kram kram gumman från Papi

2011-09-26 @ 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0