Söndag

Mahh är så trött efter i dag. Sara och Michaela hämtade upp mig vid 9 i morse sen hämtade vi upp Johanna och körde till Six Flags Great Adventure, en stor nöjespark här i NJ. Fy attsingen vilka karuseller de hade man blir ju livrädd bara av att kolla på dom, plus att näst intill alla åker upp och ner. Men Sara och Michaela åkte i princip alla medans jag och Johanna åkte dom som inte åkte upp och ner, ja man blir nog mesigare med åren. Annars gick vi runt där och kollade, vann gosedjur och åt mat, sånt man gör på en nöjespark. Det var en perfekt dag för att vara där, lagom varmt och inte alls mycket folk max 20-30 minuter i kö för att åka. Så det är inte som på Liseberg då man kan få vänta i över en timme. Vi var hemma efter 6 så Sara och jag åkte hem till mitt, blev bjudna på fin söndagsmiddag, Lamm och festliga tillbehör serverades ikväll. Är nu proppmätt, jätte trött och sjukt ont i huvud och hals efter allt skrikande idag. Så orkar inte skriva så mycket mer utan ni får checka in bilderna i stället och njuta av dem.

Puss och godnatt!



Den här åkte jag, kanske inte se så mycket ut men backen till vänster stupar RAKT NER! Och den går skit fort så trodde halsmandlarna skulle hoppa ut när jag skrek.

Denna skulle vi åkt men den var stängd pga stormen, och som ni ser går den rakt upp och rakt ner och är 139 m hög och går i 206 km i timmen. Kanske var tur att den var stäng ändå.









Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilket nöjesfält! :) skönt när det inte är så mycket folk.

2011-09-19 @ 07:58:40
Postat av: Papi

ser läckert ut :-) Jeppe skulle gillat det

2011-09-19 @ 10:09:56
Postat av: Mami

Det var nog tur att jag inte var med där MEN det kanske fanns chokladhjul att spela på i stället som är i min smak....

2011-09-19 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0