Onsdag kväll

Godkväll gott folk!

Var färdig med jobbet kl 7 så svirade så fint om till träningskläder för att göra mig redo för en långpromenad med fina Sara, blev som sagt Garwood tur och retur på nästan 2h. Bra jobbat där! Känns grymt skönt efteråt. Har nu tagit en varm dusch och gjort mig redo för natten. Tror inte sängen har varit mer lockande. Klockan ringer 06.30 i morgon, ska då köra min värdpappa till tågsationen så att jag kan ha passet sen vid 10 för även jag och C ska till New York i morgon. Tandläkarbesök som gäller så vi kan parkera på tågstationen utan att få böter eftersom att min värdpappa så snällt gav oss passet. (Man måste ha ett sånt för att få parkera utan att betala innan kl 12). Annars i morgon så ska jag bjuda på turkey meatbolls med pasta och vitlöksbröd till middag, sen ska det packas och fixas och även handlas med Johanna inför fredag då vi tar tåget 5.42 am för att sedan sätta oss på bussen till en annan destination, galet vad jag längtar.

Men nu ska jag krypa till kojs, puss och godnatt!


With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0