Onsdag


Hej på er!

Sitter på en stol i köket med en kopp kaffe i handen och en skål med grekisk yoghurt och färskabär jämte mig och njuter. Har fixat och donat nu på morgonen. Lämnade C vid skolan, körde hem och fixade maten tills i kväll adobo chicken(gullök, vitlök, peppar, soya, risvinäger, och lite socker) och till de ska vi ha vitt ris och sallad. Åkte till ett ställe där de ha större tvättmaskiner så att jag kunde tvätta tjejernas mattor som de har på toaletten. Så nu är de rena och fina. Sen har jag fixat med det vanliga här hemma. Och i dag är det onsdag vilket innebär att C har piano i dag så efter skolan ska jag hämta henne och sen blir det Morristown för pianolektion. Sen i kväll ska jag och Sara vara hurtiga och ge oss ut på en långpromanad, men innan dess blir det jobb!

Mindre än en månad kvar tills mor och far kommer, Lycka!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0