Måndag

Labor day idag vilket innebär att de är röd dag. Fick förklarat för mig att Labor day är en dag som alla som jobbar ska ha ledigt nu efter sommaren, och inför höstens jobb som väntar så en "sista" ledig dag kan man säga. Så jag har spenderat eftermiddagen med Linda, blev en runda till Lord and Taylor, och har hittat en underbar klocka och ja den ska bli min någon dag. Men i dag fick jag med mig en parfym från Dior doftar ljuvligt och passande inför hösten. Sen blev det en fika på Starbucks och fönster shoppade lite innan jag gick hem till mitt och hon till sitt.

Gick in på tv4 play för att kolla på Idol, men nej det visas bara i Sverige...men va? varför har man web-tv om de inte kan visas utanför Sveriges gränser, skandal om ni frågar mig! Så blir ingen Idol för min del. Så ska slå på en beck film istället innan jag ska krypa till kojs för inatt.

Saknar er där hemma!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0