Måndag

Måndag igen och klockan är halv 10 och jag har precis kommit innanför dörren typ, sov ca tre timmar inatt. Var jätteyr och svin trött men kunde inte sova för att allt snurrade. Så jag var lagom klar i huvudet när klockan ringde kl 06.00 i morse för att jag skulle köra min värdmamma till tågstationen, och mib värdpappa är i Arizona tills onsdag på jobb så är bara jag och tjejen hemma. Körde sedan C till skolan kl halv 8 var hemma 8.45 tog tag i tvätten, bäddade sängen, tog ut disken ur diskmaksinen och sen gick jag och la mig igen i två timmar, behövdes kan jag lova. Efter de tog jag tag i tvätten igen, åt lite och fixade innan jag körde till Paneras för att hämta mat till C, körde direkt till skolan och plockade upp henne och sen bar det av till kören som började kl 6. Så ja spenderade ca tre timmar där, medans hon sjöng så gick jag på föräldrarmöte med alla mammor, kände nog hur alla tittade och undrade vems unge som är min haha. Men de gick bra och fick ner lite information. Är iallafall galet glad för att vara hemma nu, känns som att jag håller på att bli sjuk, känner mig feberig och huvudet värker. Så blir till att borsta tänderna och tvätta ansiktet och krypa ner i sängen direkt.



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0