Lördag

Hej på er godingar!

Jobbade som sagt i dag. Körde den svarta bilen idag, shit vilken skillnad det var på denna och hondan. Efter att jag åt frukost körde jag C till kören kl halv 10, virrade runt och hittade en affär där jag kunde köpa en skinkmacka till henne och lite snacks. Halv 12 var hon klar så körde till hennes chandler där hon först hade ett test sen lektion. Så samanlagt 3 h själv tycker jag att det är onödigt att åka hem då de tar minst 40 minuter beroende på trafik och sen vara hemma en kort stund för att sedan köra tillbaka igen. Så åkte till en mack där de har dunken dounats så köpte en islatte och satt i bilen en runda och pratade med Sara och även Johanna. Tog även en promenad och tittade in i ett bibliotek. Annars da jo har gjort goden goda gärning idag och även dagens pinsamaste.

Så dagens goda gärning: Satt i bilen och pratade med Johanna då hon plötsligt säger vad va de? - Vadå menar du säger jag förvånadt! Ja men det där säger hon igen och då hör jag med något och sneglar i backspeglen och ser en man som ligger på gatan så springer ut till honom och då har han tydligen tappat balansen från en hög kant, slått i huvudet i bilen som stod parkerad och sedan trillat ner till marken. Så fick säga till om hjälp för han vara lite för stor så hade inte kunnat hjälpa han upp själv så kom två killar och hjälpte honom upp igen. Som tur är gick de bra och han tackade så mycket för att vi hade hjälpt till.

Dagens pinsamaste: På samma ställe, satt i bilen utanför macken och kände att jag behövde gå på toa så gick dit och gjorde de jag skulle och ska precis ta på mig byxorna och dörren öppnas av en 25 årig kille, som plötsligt får ur sig Oh I'm soo sorry! Så jag inser att jag har glömt att låsa, jag fick panik och kände verkligen för att sjunka genom jorden där ett tag men höll andan och näst intill sprang ut i bilen och "gömde mig" fy vad jag skämdes. Stackars kille han borde tro att jag var helknäpp.

Det var dagens roliga, ska nu ta och umgås med Sara ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaaaha asså fan komiskt att du glömde låsa x)

2011-09-11 @ 04:58:17
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0