Lördag


Hej finisar!

Kom hem för en stund sen från Shorthills mall. Var tvungen att åka dit och fixa en laddare till datorn för min är som sagt sönder. Åkte dit runt 2 tiden och hade en appointment at 4.15 så gick och kollade i butikerna. Ehh ja om jag vann en miljon på lotto så skulle jag nog kunna handla där, är bara Gucci, LV, Chanel, Dolce Gabbana, Tory Burch, Dior ja ni fattar vad jag menar men det var kul att kolla runt. Killen på Apple store var jätte trevlig, han kollade laddaren och prövade med att sätta in massa olika sladdar i min datorn och sen hittade han felet i den, så jag fick en helt ny laddar och inte ett öre betalade jag och behövde inte visa garantin heller. Nöjd tjej! Blev en kaffe och en kaka efter de besöket och sen gick Sara och jag loss i inredningsbutiken. Längtar ihjäl mig tills jag har en egen lägenhet att inreda i.

Nu blir det Paneras och sen movienight för hela slanten!


With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

Va bra :-) där sparade du 80$ till shopping jiha

2011-09-26 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0