Lördag!

Haft en kanon dag med Jessica. Efter att ha skypat med mami, papi, morbror Tobbe och Natti i 2 och en halv timme så tog jag en dusch, åt frukost och gjorde mig redo. Och vid halv 1 kom Jessica och hämtade mig sen bar det av till Bridgewater mall, blev ett par ballerina skor från Tory Burch och en kabel stickad tröja från HM med hem i dag. Sen blev det även en vända till Menlo Park, var inne och kikade i Michael Kors butiken och där ska handlas innan jag åker hem den saken är klar. Efter Menlo park tog vi bilen hem till Westfield för att äta på Paneras, båda ville ha cheddar broccoli soppan. Jag fick min men efter de så tappade kille där hela soppgrytan på golvet så det blev ingen soppa för Jessica stackarn så hon fick ta en sallad istället så hon var lagam glad ;). Sen har vi bara suttit hos mig, pratat och drukit kaffe. Blir sängen snart för i morgon väntas Sixflags med Sara, Johanna och Michaela.


Fina Jessica!




Denna halloween häxa skrämde skiten ur mig på shop rite, hon var läskig när hon stod still med när hon började röra på sig blev hon ännu värre skrek och sprang in i affären och alla trodde nog att jag var lagom mongo, har en film på henne så ska försöka att lägga upp den för er men har inte fått kläm på hur man gör ännu.

Nya kärleken!

Xx Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0