Lördag

Hade en super trevlig kväll i går. Blev mycket prat och skatt och god mat på Paneras och lite efter nio så gick Sara och Michaela på bio medans vi andra gick till Starbucks för att träffa några nya au pairer. Träffade en tjej från Tyskland och en från Holland. Båda var supertrevliga så hade en fortsatt trevlig fredagkväll. Var hemma runt 12 helt dödstrött (känner mig som en kärring) efter veckan så somnade direkt när jag la mig i sängen. Och i dag var tanken att sova ut men vaknade självklart kl 6.30 och somnade om till 8 då min värdmamma väckte mig för att de var någon kille som skulle kolla alla ventilationer i hela huset så jag fick glatt stiga upp och nu kan jag ju inte somna om. Sitter förövrigt inne på skype för att försöka få skypa med mami och papi som är i Ystad hos morbror Tobbe och Natti nu innan jag ska iväg sen runt 12 för att träffa Jessica. Blir nog höstshopping i dag. Känner att jag behöver fylla på garderoben lite!

Här får ni lite bilder från igår, och nu är det Halloween dekorationer överallt i stan!

Johanna, Line och Sara

Älskar denna bilden, man ser hur Johanna njuter av maten!




Carmela och Line

Linda och Carine

Amerikanarna kör på som vanligt med dekorationer all over och nu är det Halloween som gäller!



Xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud, ser ju ut som ett mongo haha

2011-09-17 @ 21:56:52
Postat av: Sara

alltså, ja. sara, ser ut som ett litet mongo :P

2011-09-17 @ 21:57:51
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0