Hjärta



Efter lite fix och trixs så lyckades jag få in ett filmklipp, tjoohoo!

Denna Jenny har varit våran uti många herrans år, denna Jenny ska nu fara till New Jersey i år.
Denna Jenny har varit vår, och hon har nog satt sina spår.
Denna Jenny ha hängt i och ställt upp i torrt och vått.
Ja nu är det slut på ljungby killar, ja nu är det färdigt inom kort.
Nu ska hela New Jersey intas, nu ska dom smaka på något gott.
Så vi tar farväl och stora tårar rullar på vår kind, nu är det slut på Jenny tider, nu slår Jennys drömmar in.


Tänk att detta är snart ett år sen. På min hejdå fest innan jag åkte till USA, en helt oförglömlig kväll. Kan inte annat än att få ett stort leende på läpparna när man kolllar på detta. Jag har utan tvekan dem mest finaste och underbaraste människorna omkring mig. Ni är guld värda och saknaden efter er är stor.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Papi

IDOL nästa :-)

2011-09-21 @ 13:54:35
Postat av: Nille

Hahahaha åååå!



<3

2011-09-22 @ 20:41:46
URL: http://nicooolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha åååå!



<3

2011-09-22 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0