Fredag

Klockan är nu 8.40 PM har avnjutit en god grekisk middag med min värdfamilg och har precis slutat jobba. Har fixat och donat hela dan, åkte till en Grekisk affär för första gången och köpte massa Grekisk mat, mumma. Gjort ärenden på stan och det vanliga såklart. Sen har jag tagit fram mina bakkunskaper idag och slängt ihop Peanutbutter chocolate chip och några vanliga chocolate chip. Blev en redig hitt här hemma. Jag är nu helt slut och har precis duschat, och väntar nu på att Sara ska komma en runda. Blir nog inte så sent då jag jobbar i morgon och kanske på söndag med. Och i morgon ska jag få köra den Svarta nya bilen, gahh spännande. Min värdpappa ska visa mig i kväll hur man gör, för det är en sån bil utan nycklar man trycker bara på en knapp för att starta. Så kan nog vara bra att han visar mig så jag inte sitter där i morgon som ett uffo ;).

Nu kommer sara snart så måste runda av här!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0