Fredag kväll


Hej!

Sitter här och asgarvar till Pensionärsjävlar, vilka stjärnskott! Inväntar att klockan ska slå 5 så jag kan åka och hämta C från skolan. Skulle först hämta henne vid 3.15 sen blev det 3.30 sen 4 och nu fick jag ett sms att hämta henne  5.30 så så blir det. Kvällens planer är fortfarande oklara med lutar åt Rock'n' Joes.

Förövrigt har byggarna varit här sen 8 i morse för att sätta upp lister i mitt rum och klockan är nu snart 4 och de är fortfarande i mitt rum?! Jag är ingen byggare men allvarligt hur lång tid kan de ta?!

I morgon bär det av till Apple store då min laddare inte funkar så hoppas det går på garantin för tänker inte betala 80 dollar för en jävla laddare den saken är klar. Fast ioförsig så måste jag ju de om det inte går på garantin, smart där men den lär gå på garantin för det är minst ett år om jag inte minns fel?! Men nu ska jag fortsätta att skratta åt pensionärsjälvar tills klockan slår 5.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0