20 September ♥


Vet att ni kanske tänker men det är ju inte den 20 september i dag, det är ju den 21 september och de har ni rätt i men grejen är den att igår föddes en liten kille i Jönköping. Min fina Kusin Jeanette och hennes sambo Ronnie blev föräldrar för första gången. Jag är så glad för er skull och jag kan knappt vänta tills jag får träffa er och er lille prins. Han vet inte vilka under bara föräldrar han har och alla finna människor han har omkring sig. Och alla dom är mina släktingar, jag är stolt att få ha dom vid min sida. De ger alltid så mycket glädje, kärlek och värme till varandra, såna människor växer inte på trä. Ni är underbara allihopa och jag saknar er så♥.

Sitter nu med mitt morgonkaffe, har fått låna C's laddare annars hade datorn lagt av får längesen. Sitter med världens största leende, så härligt att få ha en liten bebis i släkten, vill träffa han nu. Körde C till skolan idag med all packning för i dag ska hon åka till Pennsylvania med skolan och kommer hem på fredag, så lugna gatan blir det för mig. Långhelg är ju inte fel. Ha några maskinner tvätt att ta itu med annars är det inte så mycket idag.

Önskar er en bra dag!


With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0