TORSDAG


Hej och hå redan torsdag, shit vad tiden går!

Även idag är det regnigt och ruggigt ute men det ser ut att bli bättre till helgen, wiiehoo glädjehopp. Vet inte redigt om min värdfamilj beger sig till Washington DC i morgon och kommer åter på söndag. Isåfall så ska jag hämta C i princeton sen på söndagen, varför vet jag inte. Men vi får se hur det blir. Hade gärna varit ledig en HEL helg var trotts allt ett tag sen. Annars är det en vanlig dag här i Westfield, C slutar vid 5.15 så ska hämta henne då, sen ska vi hem. Jag ska laga mat vilket blir pasta och chickennuggets (hennes favvis), eller ja allas barns favvis i Amerika skulle jag nog kunna skriva. Sen ska jag möta upp Gi för en kopp kaffe på kvällskvisten.

I och med detta ruggiga vädret eller ja inte bara för de så ska jag och Sara äta middag på Paneras i morgon kväll. Himlans gott de har soppor, panini, sallader och massa sånt gott och min egna favorit är broccoli and cheddar soup, och den ska det bli i morgon också självklart. Helgens planer är så gott som spikade, blir New York City på lördag och kanske jobb på söndag då men de återstår att se. Och vad som händer i New York (om vi har tur vill säga) tänker jag inte säga utan låta er vara nyfikna ett tag till, och ni som redan vet kan knipa lite tack ;).

Så det var allt för idag så ska fortsätta att dricka mitt kaffe och lyssna på min jumusik.

Stor blöt puss på er

With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

PAPI vet vad du ska göra :-) lycka till

2011-10-13 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0