Tisdag kväll

Hej hej hallå!

Sitter i köket och har precis ätit sloopy Joes med majs och bröd till kvällsmat och ska strax städa upp i köket och sen är jag färdig för dagen så blir att krypa ner och kurera mig med mina favoriter Martin Beck och Gunvald Larsson.

För någon vecka sen var jag på Menlo park mall och hittade ett par skit snygga Steve Madden boots men som jag aldrig köpte och för två helger sen var jag med Jessica på Bridgewater Mall och kollade på dom och provade och blev helt kär men fanns då inte i min storlek, surt. Men så kikade jag in på internet idag och fann dem och i min storlek så nu efter några klick så är de påväg hem till mig♥.



With Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0