TISDAG


Hur mår ni gott folk? Här är det bra, solen skiner och det är runt 12 grader så underbart höstväder. Så passade på att ta en promenad när jag ändå hade tid. Har nu avnjutit en kopp kaffe och färsk vattenmelon och färska jordgubbar, och ska snart hoppa in i duschen. Väntar på att min värdmamma ska komma hem så vi kan laga mat, domades?! Är något grekiskt tydligen, typ kött inrullat i löv, ja nått sånt. Är godare än vad det låter. Har hunnit med att skypa med mor och far, de visade lite vad de har gjort med huset. Det blir så snyggt så jag kommer att komma hem till ett nytt och fräscht hem. Kan inte fatta att i morgon natt sitter dom på flyget hit och på fredag för jag träffa dom. Går inte att beskriva den känslan när man inte setts på 6 månader, jag längtar som en galning.

Ska ta och träffa Sara i kväll för en promenad om vi nu båda sluta i rimlig tid villsäga. Ska duscha nu och sen byta lakanen i C's säng och vika den sista tvätten.

Puss vänner, ni är saknade♥

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0