Tisdag!

Hallå hallå i stugan!

Det märks att hösten är på väg. Det är kolsvart på morgonen när man vaknar och det blir bara mer ruggigt för varje dag. Idag spöregnade de på morgonen men det ser ut att klarna upp nu. Städpersonalen är här och jag håller på att tvätta handdukar och lakan. Sitter just nu med en stor kopp vaniljte och väntar på att första maskinen ska bli klar. Annars är det de vanliga sysslorna som gäller idag, så inget nytt. Och till middag blir det kyckling och pasta och det är ju inte heller någon överraskning.

Ikväll ska jag ut och vandra med min kompanjon Line efter jobbet, så håller tummarna på att det inte regnar allt för mycket iallafall.

Ha de bra!
Puss

With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, te! Vad gott, ska göra mig en kopp tror jag. Puss och kram min fina :)

2011-10-19 @ 00:35:29
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0