SÖNDAG



Började dagen med att hoppa i träningskläderna och snöra på joggingskorna för en morgonpromenad i solen. Så borde man starta varje dag, dock ska man ju ta sig upp också. Blev ett stopp på starbucks för att hämta upp mitt morgonkaffe. Var hemma innan 12 för att få skypa med älskade lillebror. Blev dock en snabbis då han skulle fixa sig och sedan gå på bio. Så nu har jag tagit en varm dusch och hoppat i myskläderna, skypar lite med papi nu och hoppas på att få skypa med Jeanette senare idag. Annars i dag ska jag avverka ett antal filmer och njuta av att inte göra något alls. Hoppas på att veckan gå fort så det kan bli fredag så jag får krama om mor och far♥.

De var alles för mig tack och hej babes!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0