Onsdag

Godmorgon folket!

Har fixat och donat i morse, C är sjuk så hon är hemma idag. Massor av tvätt ligger och väntar på att bli tvättat, var även och lämnade bilen på service det var någon kontroll som skulle göras, som görs en gång om året. Otrevligare människor får man leta efter på de stället..
När jag kom hem sen så mötte jag en av grannarna som sa att hon pratat med min värdmamma att jag skulle köra henne till tågstationen, visst inget mig emot egentligen men hade gärna velat bli infomerad om de. Och sen gillar jag inte att folk ta allt för givet, och att köra grannen är absolut inte mitt jobb, PUNKT!

Avnjuter nu en kaffe medans tvätten är på, och kikade in på Macy's och hittade ett par till boots som jag blev helt kär i, lite liknande de jag köpte i går men med högre skafft och högre klack och lite annan style. Från 130 dollar men var nu sänkt till 61 dollar så varför tveka tänkte jag, så de lär landa här denna veckan. Älskar boots så de kommer att användas med kärlek kan jag lova.


With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

ETT par till :) wow får man föra in så mycket skor till Europa tro ?

2011-10-06 @ 07:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0