Onsdag



Idag bjuds vi på ett regnigt och ruggigt Westfield fyyy. Efter att ha kört C till skolan i morse så började jag att förbereda maten inför middagen ikväll, andra maskinen tvätt är igång och sängen är bäddad. Håller på att fixa mitt morgonkaffe nu och det spelas julmusik ur högtalarna, längtar till julen, allt julpynt och den härliga stämningen, en jul i New York säger man ju inte nej till.  Vid 11 ska jag möta upp Jessica på Paneras vid Menlo Park mall, mina svarta boots var för stora så Jessica ska se om hon vill ha dom annars så lämnar jag tillbaka dom. Sen blir det hem igen fortsätta med tvätten, hämta C och tillsist pianolektion. Och ikväll ska jag och Sara försöka att ge oss ut på en långpromenad, om det inte är allt för blött ute.

Endast 15 dagar till mami och papi anländer i USA igen♥

Take Care everyone!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0