MÅNDAG


Hej på er snyggingar!

Då var det måndag igen, vilket för en gångs skull känns skit bra då mami och papi kommer denna veckan, äntligen ska jag få krama om dom igen. Min värdmamma körde C till skolan i morse så jag började att fixa med tvätten tidigt i morse och är i stort sätt klar nu, vilket är himla skönt. Har varit ute på en timmes morgonpromenad eller förmiddagspromenad är nog mer rätt. Gjort lite styrkeövningar på de och ska snart hoppa in i duschen. Annars ser måndagen ut som vanligt C har en tennismatch till halv 6, 6 någongång så ska plocka upp mat till henne innan jag hämtar henne för att sedan åka till Delbarton för kör. Så kvällen spenderas som sagt som vanligt där tillsammans med henne.

Kunde äntligen ladda upp en till video från U2 nu, så varsågoda och njut!



Puss på er!
With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0