Måndag



Och där slog klockan 9 och jag har slutat för dagen. Eller ja för tjugo minuter sen klockan är nu 21.21 och jag har hunnit med en dusch och ska snart fixa mig inför natten, blir till att lägga sig tidigt idag känner jag. Dagen har varit bra och jag har gjort mina vanliga sysslor så inget speciellt att berätta.

Läste på aftonbladet vad som hade hänt i lilla Ljungby, det är fruktansvärt det som har hänt och det kan knappt beskrivas i ord. Ägnar iallafall alla mina tankar till pojkens familj och nära. Och hoppas att de får tag i kräket som gjorde det fort som bara fan...

Tänkte ta att avrunda här och säga puss och godnatt till er alla fina!

Och glöm inte att ta vara på era nära och kära♥
With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0