LÖRDAG



Hej snyggingar, hur mår ni i dag?

Jag mår kanon! Tog en morgonpromenad i solen och mötte sedan upp Line för en kaffe och lite tjat på Starbucks. Har nu ätit lite och tagit en varm dusch och tänkte ta och sätta på en beckfilm och slappa lite. Har absolut inga planer idag vilket jag faktiskt tycker är sjukt skönt. Så vi får se vad denna lördag bär av helt enkelt.

Går kvällen var bra, Line hämtade upp mig och Johanna för middag på Paneras. Åkte till drive thru bankomat för att Line skulle ta ut pengar innan vi körde till bion. Ja det finns drive thru bankomater här i Amerika, tror ni eller ej, höjden av lathet? svar Ja! Och för dom som är intresserade så var Paranormal Activity 3 lika bra som de första två. Det blev många skrik och hade kalla kårar genom hela filmen och det var jag absolut inte ensam om de svär jag på. Så har man sett de första två så måste man bara se den tredje, utan tvekan!

Nu ska jag ta och gosa ner mig under filten som sagt och kolla på Beck- Mannen utan ansikte.

Ha en fortsatt bra lördagskväll gott folk!
PUSS

With Love J

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Ush tänker inte kolla på någon av dom filmerna, inte ens med dig jämte mig;)Hade ju fått men för livet haha.

Btw, tatueringen är skit snygg!!!



Ha det fett nice nu när din mammi&pappi kommer :D

2011-10-25 @ 08:28:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0