Fredag


Godmorgon gott folk!

En morgontrött Jenny har ni här, klockan slår snart 7 och jag ska snart börja jobba. Ska ta fram frukosten, plocka ur diskmaskinen, och sätta på en maskin tvätt innan jag ska köra C till skolan. Och hon är fortfarande halv sjuk så ingen Tennis för henne idag vilket innbär att jag hämtar henne 3.15. Kvällens planer är ännu inte helt spikade men ser ut att bli middag ute med några vänner, eftersom att jag jobbar imorgon med. Men men det var lite av min dag nu är det dags att börja jobba.

Pusss på er

With Love J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ofta du jobbar på helgerna? får du extra betalt då? hur många timmar i veckan jobbar vanligtvis?

2011-10-07 @ 16:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0