FREDAG

Lika svart på morgonen vilket innebär lika svårt att vakna till liv även denna morgon. Hann fixa lite på morgonen innan jag körde min värdpappa till tågstationen medans min värdmamma körde C till skolan i dag. Så därför är jag hemma nu vid 8 annars brukar jag komma hem runt 8.45. Så har hunnit med att tömma alla soptunnor i huset, bäddat sängen och väntar nu på diskmaskinen och att den första tvätten ska bli klar. Dagen i säg är näst in till som alla andra fredagar. C har skola till 5.15 pm så blir till att hämta henne då, efter de har hon kör i dag, vilket hon inte brukar ha men ska köra henne dit iallafall. Sen i kväll blir det Paranormal Activity 3 premiär! Är grymt spänd på hur den kommer att vara, har en tendens att gilla skräck men har inte direkt kollat på det här sen jag kom hit, så det är på tiden nu tycker jag allt.

Igår när jag skulle hämta C från skolan så möttes jag av 5 rådjur utanför huset, sen jag kom hit har jag aldrig sett så mycket rådjur i hela mitt liv. Och en bild hann jag knäppa med så jag kan dela med mig.


Ja om blickar kunde döda så hade jag varit stendöd vid detta laget.

Hade även ett paket som stod och väntade på mig när vi kom hem, så har nu ett par till Jeffrey Campbell i min ägo. Dem är så bedårande fina, ska slita dom med hälsan♥

Idag, exakt om en vecka så får jag krama om min mor och far , KÄRLEK♥

Take Care!

With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

Så snygga!

2011-10-21 @ 18:41:06
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0