FREDAG


Då var det fredag, så himla skönt. En vanlig arbetsdag för min del men endast två maskiner tvätt idag så inget att klaga på. Har även varit och hämtat min värdmammas skor som har varit på lagning och dom är nu som nya. Ska hämta C vid halv 4 för hon och min värdpappa ska ner till min värmamma i Washington DC över helgen. Och som det ser ut nu så behöver jag inte jobba, happy time. Som jag skrev i förra inlägget så ska jag och Sara äta middag på Paneras ikväll och sen blir det sleepover at my place, i morgon blir det New York City för hela slanten, känner att känslan av nervositet kommer smygandes nu.. Men som sagt ni får ha en super bra fredagkväll för det ska jag ha.

Puss på er

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0