Fredag...

Hej hej hallå, sitter här och kolla igenom alla mina videos som jag filmat under dessa månader. Så sjukt härliga minnen och eftersom att jag inte kunde lägga upp dem innan så passar jag på nu när jag väl fått kläm på de. Tänkte först svara på en fråga från Anonym: Är det ofta du jobbar på helgerna? får du extra betalt då? hur många timmar i veckan jobbar vanligtvis?

Nej vanligtvis är jag ledig varje helg det var de dom sa från början men ibland när de behöver hjälp med att köra osv så ställer jag upp och det är inget mig emot. Du får inte jobba mer än 45 timmar per vecka och om du gör det så ska du få betalt men det är inte alla som gör de, det är olika i olika familjer. Men när jag jobbar på helgerna brukar jag köra och hämta och lämna C till Chandler eller var det nu är så det är inte så att jag sitter som barnvakt. Och i morgon ska mina värdföräldrar till New York på middag så C ska ha en kompis över så jag ska vara hemma så att om de är något finns jag där. Men jag brukar inte få betalt när jag hjälpt till på en helg men jag har fått ledigt när mina föräldrar varit här, jag fick ledigt förra fredagen när jag skulle till Canada och nu kommer mina föräldrar igen så blir lite ledig. Så vi gör på de sättet och de funkar perfekt. Det är inte så ansträngande att jobba på helgen då jag vanligtvis bara kör och lämna. Eftersom att hon kan sköta sig själv så behöver jag inte se till henne hela tiden utan jag kan göra vad jag vill bara jag är hemma. Och jag är oftast ledig varje helg så kan jag hjälpa till så gör jag de för man får alltid något för det, man går inte långt genom att säga nej. Hoppas du fick svar på de du ville ha reda på.

Här har ni en video från Svensk midsommar på Pachita i New York! Tänkte även lägga in en video från U2 Konserten men de verkar inte funka men ska pröva igen så håll utkik.






With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha vad gräsligt jag sjunger!! xD men glad var jag och det är vad som räknas! ;)

2011-10-07 @ 18:25:25
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0