TORSDAG

Godkväll damer och herrar!

Har nu intagit position sängen med nöje, har agerat taxi olsson i stort sett hela dan och huvudet värker mer än någonsin. Inte nog med att jag varit hemma själv nu ikväll och eftersom att de blåser en hel del så gick självklart strömmen vilket resulterade i en sjukt rädd Jenny. Trodde allvarligt att någon typ brytit strömen för att gör inbrott i vårt hus, hörs jätte väl uttifrån och nu när det blåser och ha sig så inbillar man säg massa. Plus att det precis varit både bil inbrott och inbrott i hus en gata upp så jag har anledning till att oroa mig. Men som tur är kom strömen tillbaka efter 3-4 min. Och även min värdpappa och C kom hem strax där efter så kunde andas ut lungt.

Har haft problem med att ladda upp videos från hockeyn som jag, mamma och pappa var på, men nu kan jag äntligen dela med mig så enjoy babes! (Vet att de blir många videos i ett inlägg men så får det bli! )




Nationalsånger!


Rangers första mål!


Matchen avslutas på straffar!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0