TISDAG



Nemen hallå!

Det är konstigt på torsdag är det första december och igår gick folk i kort byxor, flippflopp och t-shirt och körde ner cabbat. Och så ser man extremt mycket julpynt och julslingor i träden, jag blir lite klyven må jag säga. Men iallafall idag har vi haft 18 grader och nu i eftermiddag så har det ösregnat. Tråkigt värre. Jag tänkte springa lite ärenden på stan men insåg snabbt att sängen lockade mer, fy Jenny! Men jag har hunnit med tre maskiner tvätt, bytt lakan och tvättat alla handdukar och nu ska jag bara 5 sorters cupcakes till C och sedan laga middag tills i kväll. Här snackar vi husmor gott folk!

Pusss på er!

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0