SÖNDAG

Hej alla godingar!

Ligger för tillfället i Saras queensize bed och slappar. Gårdagen var himla trevlig, vi gjorde oss i ordning i flera timmar och åkte sedan till parken för att förbereda inför kvällens halloween party för Saras värdbarn. Efter att alla förberedelse var klara så gick vi ut och gömde oss medans barnen droppade in och sen var det dags för tippsrunda. Skrämde näst in till skiten ur barnen men de hade super roligt och det bjöds på mat, lekar, musik och massa annat skoj. Kvällen slutade vid 10 sen åkte vi hem till mig och jag hämtade lite grejer och åkte sedan hem till Sara för en sleepover.

Klockan är nu lite över tre och jag ska snart bege mig hemmåt för att möta upp Line för en långpromenad.
Bilder från kvällen får ni här!!








With Love J

Kommentarer
Postat av: Susanne

Både snyggt och läskigt. Gillar ögonfransarna, eller rättare sagt, ögonfjädrarna :)

2011-11-07 @ 08:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0