SÖNDAG

Hej på er!

Spenderade min morgon i Montclair med Sara och Line för Svensk julmarknad. Åh herre alla blev helt galna så mycket svensk mat, hemma bakade kakor, glögg, räckmackor, köttbullemackor, godis och ja you name it. Sen avslutades det med ett fint lucia tåg. Kom hem med en chokladkalender, salta lakris fiskar, och ett adventsljus som ska eldas i december fram till julaftonl.

Blev en lång nap när jag kom hem och nu väntar jag på Line så ska vi ta en promenad och sen äta sushi ikväll. Så nog dags att hoppa i träningskläderna för hon kommer nog snart.

Bilder från julmarknaden kommer här!














With Love J

Kommentarer
Postat av: Papi

:) massa svenska delikatesser ....

2011-11-21 @ 08:20:59
Postat av: Ida

Alltså usch vad avis jag är! Julen i Sverige är min absolut favorit högtid och jag älskar alla mysiga julmarknader, sög ju att jag jobbade eftermiddagen, annars hade jag ju kunnat hänga med. Menmen, ser ut som ni hade de trevligt iallafall :D

2011-11-22 @ 02:38:48
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0