ONSDAG KVÄLL


Möttes av ett brev till fröken Jenny Olsson idag när posten kom, nemen hallå tänkte jag som aldrig får brev. Öppnade iallafall brevet och såg att det var från tjejen som sålde väskorna, klockan och skorna från Michael Kors när jag och mamma handlade där. Att få ett handskrivet brev där hon skrivit att det var trevligt att träffa mig och hoppas att jag är nöjd med mina köp och att hon ser fram emot att träffa mig igen. Det kallar jag bra service, det värmer att få. Det är inte samma sak som att få ett email från någon butik som skickar ut samma mail till alla kunder. Men det var uppskattat här iallafall. Hoppade iallafall precis upp från badet. Har regnat och varit ruggigt hela dan så har varit frusen hela dagen så hoppade i badet när jag och C kom hem från Pianolektionen. Hann även med en ansikts och body skrubb samt ansiktsmask. Lite vardagslyx. Sitter nu inkrypen i mjukis, stickad kofta och raggsockar och ska bara ta och städa undan i köket och sen är jag off för idag. Lite senare ikväll kommer Johanna över på lite hedeligt kafferep, sånt är alltid trevligt.

Pusss

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0