ONSDAG


Regnig grå tisdag bjuds det på idag. Men idag är iallafall både målarna och de som ska fixa med pannorna här så vid 9 kom Line hit för att hänga med mig till Princeton. Där jag även fickparkerade med våran stora van mellan två bilar (STOLT). Lämnade iallafall av lite kläder till Alex och sedan gick jag och Line runt Princeton University, tog en kaffe på Starbucks och gick runt inne på campuset. Vid 12 sen när vi kände oss klara så körde vi hem igen och jag har näst intill precis kommit innanför dörren och ska fixa maten nu innan jag ska hämta C och sedan köra till Pianolektionen i eftermiddag.

Har fått ett spännande mail idag men informationen håller jag för mig själv ;)

Det var nog allt för idag!
Puss

With Love J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0