ONSDAG!



Sämre morgon får man leta efter, C försov sig vilket resulterade i stress stress stress och vi kom försent till skolan, plus att det var trafikköer överallt och näst intill hela vägen hem vilket resulterade i att jag kom hem senare än vanligt. Så har nu slängt in en maskin tvätt och måste byta lakan i min säng plus C's säng igen och ska även hinna med att tvätta mina egna kläder för en gångsskull. Maten ska vara fixad och klar till klockan 12 för att C har ingen tennis vilket gör att hon slutar tidigare och idag har hon även piano så hon ska försöka att flytta fram istället för att ha den klockan 6 så måste kunna hämta henne när hon smsar så därav att maten ska vara klar så att jag bara kan varma upp den igen när hon ska äta. Men nu har jag inte tid att sitta här måste jobba.

Puss godingar!

With Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0