MÅNDAG



Hejsan svejsan folket!

Måndag idag och C skulle egentligen varit ledig hela veckan men eftersom att det var snöstorm här för någon vecka sen och skolan var då stängd i fyra dagar, så ska de gå i skolan en dag denna veckan. Nödvändigt! Iallafall jag har tvättat LÄS: Hela dagen, efter att ha kört C till skolan har det varit turbo fart på mig, tvättat rent och byt lakan i tre sängar, tvättat mina värdföräldrars handdukar plus tjejernas och A's. Och två maskiner med bara kläder. Lagom roligt. Skulle hämtat C vid 2 men sen blev det inte alls så, hon hade planerat annat vilket värken jag eller min värdmamma visste så det blir att snacka med henne när hon kommer hem. Man förväntar sig mer av en 15 åring än att hon ska ljuga för en och för sin mamma, inte första gången heller tyvärr. Nog om det, jag har gjort grekisk köttfärsås och spagetti till middag ikväll och som jag skrev i tidigare inlägg så kommer kusinerna och min värdpappas bror med familj hit så fullt hus blir det. Hoppas bara att maten smakar, då hela eller ja halva släkten ska smaka på min grekiska köttfärsås, jaja de går alltid att beställa pizza annars right ;).

Hoppas er måndag har varit lite roligare än min, Pusss

With Love J

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, går alltid att beställa pizza annars :P Söt du ä, vad ska man med pizza till när man har din mat Jenny!

2011-11-22 @ 01:57:04
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0