LÖRDAG



Sovit med dessa bollar i huvudet hela natten ihopp om att få håret redigt lockigt. Ska nämligen hjälpa till på Saras värdbarns halloween fest idag, och vad jag ska vara får ni se senare idag.

Vaknade klockan nio och drack en kopp kaffe och åt frukost samtidigt som jag skypade med mamma och pappa. Så har precis fixat lite och plockat ihop grejerna som ska med till Sara. Hon kommer och plocka upp mig om drygt en timme.

Fick även reda på att våra grannars bil blev stulen i går kväll, tydligen hade de tre bilar på garageinfarten och mercedesen som de tog stod längst in och två andra bilar stod bakom så de hade flyttat de andra två bilarna och sedan tagit mercedesen och kört iväg. Tydligen så hade de varit hemma och deras hund hade börjat skälla så när det tittade ut genom fönstret så såg dem att deras mercedes rullades ut från uppfarten så de ringde polisen men de hade redan kört iväg när polisen kom. Och tydligen så hade de alltid bilnycklarna i bilden så att de inte skulle tappa bort dom?! Ja men då får man väl "skylla sig själv" lite om man alltid ha bilnycklarna i bilen för att inte slarva bort dom. Är det värt att bli av med en hel bil eller ett par bilnycklar, det är frågan?!

Aja nu ska jag fixa det sista innan Sara kommer, hoppas ni får en bra lördagskväll!

PUSS

With Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0