LÖRDAG KVÄLL



Så här ligger det till gott folk, jag och Sara har njutit av glögg och pepparkakor i afton. Slog även till med Lindhs choklad och Linas kvällsbok där vi fick oss många skratt. Var dock en aning svårt att koncentrera sig då pensionärerna "grannarna" har fest ikväll och musiken kan du höra från mil avstånd. Och då snackar vi inte anpassad musik utan mer musik som spelas när vi ungdomar är ute och dansar loss, så som I'm sexy and i know it, On the floor, We found love, ja ni fattar vinken!

Bevis på de får ni här! Och den andra filmen är filmad inifrån vårat hus, och dånet ni hör är mina fönster som vibbererar. Galet!




Så nu ska jag försöka att koncentrera mig på att få någon sömn inatt, wish me luck!


With Love J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0